Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego w okresie od 17 grudnia 2012 r. do 16 grudnia 2014 r. realizuje projekt „Pełnosprawna firma", współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia".
Głównym celem projektu jest umożliwienie 35 niepełnosprawnym kobietom i mężczyznom z terenu województwa mazowieckiego założenia i utrzymania własnej działalności gospodarczej (w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, spółki cywilnej, spółdzielni lub spółdzielni socjalnej).
Podstawowymi etapami projektu, służącymi realizacji tego celu są:
zrekrutowanie 50 niepełnosprawnych osób z terenu województwa mazowieckiego, pragnących założyć i prowadzić własną działalność gospodarczą,
realizacja intensywnego wsparcia szkoleniowo - doradczego dla tych osób, ukierunkowanego na formalne praktyczne zagadnienia związane z prowadzeniem własnej firmy,
udzielenie 35 osobom (spośród zrekrutowanych) jednorazowej dotacji (w maksymalnej kwocie 40 tys. PLN) na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
zapewnienie osobom, które otrzymały dotację, sześciomiesięcznego wsparcia pomostowego do wysokości do 1200 PLN miesięcznie, służącego pomocy początkującym przedsiębiorcom w pierwszym okresie prowadzenia przez nich działalności gospodarczej w pokryciu obowiązkowych opłat i składek (m.in. ZUS), z możliwością jego przedłużenia w uzasadnionych przypadkach o kolejnych sześć miesięcy,
monitoring i zapewnienie formalnego oraz merytorycznego wsparcia dla utworzonych firm przez okres pierwszych 12 miesięcy ich istnienia.
Jeśli posiadasz w swoim telefonie aplikację odczytującą Fotokody (kody QR), możesz z łatwością zapisać adres do tej strony.
Wystarczy uruchomić aplikację i nakierować aparat na ten kod, a adres strony zostanie wyświetlony w telefonie.
Dzięki temu możesz błyskawicznie przesłać link znajomym przez wiadomość SMS, lub zapisać go w telefonie i odwiedzić ją później.
Adres: http://kopia-bip.pupsochaczew.pl/wydarzenie/57/fundacja-instytut-rozwoju-regionalnego